Poděkování - VOUCHER Hotel Le Sorgenti

17.07.2012 15:54

Dobrý den, paní Mihulková,
dovolená byla opravdu hezká, moc Vám děkuji. Ubytování bylo krásné, jídlo dobré, nenapadá mně žádná výhrada.

Pár poznámek o pobytu:
1.den
I když jsme neměly Florencii v plánu, po příjezdu autobusem do Florencie jsme se prošly po centru města, úschovna byla hodně drahá, tak jsme šly i s kufry na kolečkách a rozhodně jsme nebyly samy, kufry vyvezlo na procházku mnoho lidí, je to normální. Večer jsme se vydaly do Montecatini Terme lanovkou, krása, nikdo by si to neměl nechat ujít.
2. den
Viareggio. Koupání v moři super, soukromé pláže jsme našli dost daleko od centra, fakt bylo dobré si vzít kolo. Překvapení bylo, že i když byly u nádraží na půjčení kola, muselo se jít vypůjčení vyřídit někde úplně jinde. Půjčily jsme si pak kola raději v půjčovně v parku (35 Euro za 3 kola na 5 hodin)
3. den
Siena, naplánovali jsme si na 2.7., kdy bylo Palio (slavnost a závod koní), celý den slavnostní průvody, slavnostní atmosféra, vyzdobené město, krása. Samotný závod jsme musely oželet, nestihly bychom se vrátit do Montecatini. Dopoledne jsme navštívily také SanGimiano, kouzelné, asi nejhezčí z navštívených oblastí.
4.den
Abetone, výstup na Libro Aperto, hezký pohodlný výstup, v turistických informacích přehánějí čas a náročnost.
5. den
Vinci. Tady trochu vázla informovanost. Nestihly jsme autobus z Pistoie do Vinci, jely jsme do blízkého města a do Vinci 6km pěšky (v polovině jsme vzaly stop), z Vinci večer zase složitě přes Empoli, protože tam autobus jel. Ve Vinci jsme zjistily, že jedou autobusy i přímo z Montecatini Terme, to na recepci nevěděli. Muzeum moc zajímavé, městečko taky, stojí za to.

Je fajn jezdit veřejnou dopravou, člověk je mnohem více v kontaktu s místními, musí se ptát, orientovat. Zajímavý poznatek byl, že fronty na nádraží na jízdenky se vůbec nemusí absolvovat, jízdenky se dají koupit v Tabáku nebo jednoduše v automatu.

Já jsem byla ještě týden s rodinou v Castiglione di Garfagnana, podívala jsem se ještě na místa, která jsme nestihly, Zaujala mne Lucca, krásné město s relaxační zónou navazující na hradby města. Od Bargy jsem si podle dostupných informací slibovala víc. Hory kolem Garfagnana krásné, byla jsem na Monte Prado a pak kolem vesničky Corfino, přírodní park, domky se slaměnou střechou, skály, kytky, krásná oblast. Corfino jsme objevili vlastně náhodou, to bych určitě doporučila. Celý druhý týden jsme byli s pejskem a neměli jsme sebemenší problémy, ani na horách, v restauracích, u moře ve Viareggiu...

Ještě jednou Vám děkuji za skvělý tip, určitě se sem budu chtít vrátit, chtěla bych se dostat jižněji, oblast Chianti a jih Toskánska, Umbrie. Ráda se na Vás zase obrátím o radu.

Karla Pešulová

Zpět

Kontakt

ZUZANA DE ROSA
Montecatini Terme, Itálie

IČ: 47161370

+39 3409 111 557

Cestovní agentura Prima1vera - Zuzana De Rosa, IČO /p.IVA: 47161370

© Všechna práva vyhrazena.